17.09.2017

....

Kıyamete kadar sönmeyecek ateşi attın yüreğime...
yaktı,
yaktı da kül edemedi...
dumanım tütmeden,
kimseye belli etmeden,
için için yanarken,
söyle
hangi söz söndürür bu ateşi?
  hangi söz hükümsüz kılar idam fermanını?

Kıyameti başlatacak  ateşi bıraktın yüreğime...
günahıma cehennem,
cehennemime odun oldun,
ben yanarken ateşi harladın
yandım,
yandım da ahhh! diyemedim
kimselere söyleyemedim...

Tüm insanlığı temize çıkaracak kadar yandım,
yandım da
bir tek içimdeki "sen"i aklayamadım...



8 yorum:

  1. Biraz kül biraz duman biraz haklılık..

    YanıtlaSil
  2. Ne yanacak ne yakacak yaşlarda olmadığımı fark ettim
    E bu da güzelmiş bir yerde

    Kalemine sağlık ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sana bir sır vereyim Kadriyecim, yüreğe sadece sevda ateşi düşmez;)

      Sil
  3. hımmmm ay bence dünyaya bir virus gelmiş, kalbini yakmış aman aman :)

    YanıtlaSil