23.09.2016

BAŞLIKSIZ !!!

Hadi bismillah deyip başlıyorum... çünkü nasıl ve nereden giriş yapacağıma karar veremedim. Efenim, çok endişeliyim, umutsuzum , karamsarım. Sanırım  hayatımın çok nadir dönemlerinde bu kadar pesimist olmuşumdur.  Buradan savcılarımıza suç duyurunda bulunmak isterdim , lakin   kusura bakmasınlar  onların şahsi kaygıları ve dertleri başlarından aşmış.  İyisi mi ben sosyologları göreve çağırayım. Bu toplum  hangi ara bu hale gelmiş bi' zahmet araştırsınlar.  " Nerde o eski bayramlar" ın başını çektiği geçmişe özlem değil bu. Eski komşuluklar, arkadaşlıklar falan filan demeyeceğim.  Son dönem, yani malum " kalkışma" sonrası tüylerimi diken diken eden görüşler, görüşsüzlükler   kanımı dondurdu resmen. Size uzun uzun açıklama yapmak isterdim , lakin utanmadan sıkılmadan, açık yüreklilikle söylüyorum, "korkuyorum !!!!"  Hukuksuzluktan oluşmuş yargılama  örneklerini gördükçe , korkuyor ve bi' akıllı sen misin, sus diyorum kendi kendime.Ama geç gelen adalet, adalet değildir . 
Facete yok efendim acımayın, iyi insandır , ondan zarar gelmez demeyin,  darbecileri ifşa edin, ihbar edin diyenler, gözünüz aydın. Şimdi insanlar şahsi husumet beslediklerini , şirketler de rakiplerini cemaatçi, örgüt üyesi diye şikayet ediyorlar. George  Orwell'ın 1984 romanını okutmalı zorunlu olarak,  böyle düşünenlere...
Bir de tahmini  örgüt üyesi olduğu düşünülenlerin ! malları devletin, karısı kızı bizim olsun  diyen abazalar ! var ki midemi bulandırıyorlar. Bu kadar mı çıktınız insanlıktan ? ne desem meramımı anlatamıyacağım. İlahi adalet mi demek lazım bilemedim şimdi.
Ama zaten bunları siz de biliyorsunuz. Her gün hangi kanalı açsanız  "kalkışma gecesine ait işte o görüntüler  " diye hala gözümüzün içine sokuyorlar. Arkadaş ne kalkışmaymış. Bu kadar mı aciz bizim devletimiz de hala kökünü kurutamadık şu darbecilerin? 
Aslında yazmak istediğim çok şey var da.. artık geçmişi bırakıp, geleceğe bakmak lazım diyorum. Ekonomi uzmanlarını iyi takip etmeli bu sıralar. En çok zararı oradan göreceğiz. İşsizlik tavan yapacak, çünkü onlarca firma iflasın eşiğinde ya da kayyum elinde. Bu sayı yüzlere, binlere  çıktı çıkacak.  
Bak ya, ben bi filmden bahsetmek için oturmuştum bilgisayar başına oysa, hep Levent yüzünden aklım karıştı :))  Neyse, en kısa zamanda yazmalıyım, duygularım ve düşüncelerim henüz tazeyken....
Bırakın dünya görüşünü, dış görünüşü,
İnsan olandan zarar gelmez.
Lakin,
İnsan olmak her ademoğluna  nasip olmaz !!!


18 yorum:

  1. Aynen öyleyim ben de:( ve bu yüzden bu kalkışma malkışma işinde büyük bit yeniği olduğuna eminim. Ne haltlar dönüyorsa bu ülkenin içine ettiler, bu arada güzel bir blog keşfetmiş oldum, takibe aldım sayende. Ne yapacağız bilemiyorum:( pek umudum yok artık:( Uzay Yolu'nun eski bölümlerini seyredip eski güzel Türkiye'deymişim numarası yapıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neler döndüğünü belki de hiç öğrenemeyeceğiz .seksenler izliyorum ben de arada...

      Sil
  2. Telve seni iyi gaza getirmişim:)ben aylar önce dünyanın tüm saygın sosyologlarını ülkemize davet ettim faceden. Tam bir araştırma sahası :) filmi merak ettim ben ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. davet ettin ama, gelen giden yok değil mi:) Takmıyorlar bizi .Umutsuz vaka gibi görüyorlar sanırım :)))
      filmi ilk fırsatta yazacağım..

      Sil
  3. Gel bi çay ısmarlıyim sana..:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bi çay iyi gelir ben önümüzdeki ay yakından ısmarlarım sana ;)

      Sil
    2. ya hu,biriniz de gevrek ısmarlayın:)

      Sil
    3. İzmirli olduğun nasıl belli simit var yer misin :)
      Mimi ben de yapmalıyım vakit bulursam.:(

      Sil
  4. Maalesef ülkece özellikle kötü şeyleri devamlı abartarak söylemeye çok meraklıyız. Ve bu sadece abarttığımızla kalıyor. Çözüm? O da neymiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çözüm işimize gelmiyor demek ki..

      Sil
  5. Privacy&Policy diye bir hesap var twitterda.Takip etsene ..

    Duygular,endişeler o kadar ortak ki Kahve Telvesi.Off....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm, epeydir kullanmıyorum hesabımı. şifremi hatırlayabilirsem, takip ederim .

      Sil
  6. öğretmenler memurlar birbirini ispiyonluyomuş yaaa. levent okudum şimdi of yaaa.

    YanıtlaSil
  7. (Buraya bir sürü şey yazdım sonra da sildim. Çünkü: ) Bilmek acıyı, üzüntüyü engellemiyor kahve telvesi. İzliyoruz.
    Ama bir şekilde ayağa kalkacağız, bir şekilde düze çıkacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Nalan... ama bir daha böyle yıkılmamak için ne yapılması gerekiyor, bu konu da önemli..

      Sil
  8. Bir çok insanın ortak duygusunu yazmışsınız.Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aslında hepimizin içinden daha fazlası geçiyor.Ama....

      Sil