12.04.2016

12. 04 DÜNYA DEEPTONE GÜNÜ.

Madem ki böyle bir etkinlik başlatılmış , katılmamak olmaz değil mi ? 
Deeptone'u tanımayan yoktur sanırım.  Ya da  oldukça azdır diyeyim. Hiç kimseyi takip etmese de , bir çok paylaşımı okur ve mutlaka yorum yapar.  Yardım istediğinizde ( hatta istemeseniz de o gerekli gördüğünde  teklif eder )  elinden geleni seve seve yapar.
Deep, sen blog aleminde gördüğüm, tanıdığım en naif insanlar arasındasın. Yazım tarzını, kitaplarını zaten es geçiyorum. Sıcak ilişkiler kurman, samimiyetin, yardımseverliğin  hepimize örnek  olabilse keşke. Özellikle   izlenesi bloglar başlığı ile blogerları birbiriyle  tanıştırman  takdir edilecek bir davranış. Eminim ki seni tanıyan her insanın hayatında mutlaka bir iz bırakıyorsun Deep.
Dünya Deeptone günün kutlu olsun güzel insan :)

21 yorum:

  1. gözlerimi yaşarttın yaaaa. sabah eren'de gördüm yorumunu yazcam diyoduun. şimdi senin bu yazını da koycam bu bloguma. beni doğru gördüğün için de teşekkür ederim kii :)

    YanıtlaSil
  2. Az bile yazdım.Sen bunları istediğin sayıyla çarp , al ,kabul et....
    Seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. Yaşasın Deeptone günü :))

    YanıtlaSil
  4. Sevinin küçükler övünün büyükler Deetone günü kutlu olsun 😘😘❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hem sevindim, hem de gurur duydum, Deeptone'la arkadaş olduğum için ...

      Sil
  5. oleeeeey oleeeey diren ayol diren :)))))

    YanıtlaSil
  6. deep, onun bende öyle bir yeri var ki nasıl anlatılır ki
    arkadaş, dost, sırdaş, belki benim ilk danıştığım kişi, destek, fikirdaş, o bir yoldaş. iyiki tanımışım ve iyiki onun tanıştırdığı insanlarla tanışmışım.
    çookk teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz teşekkür borçluyuz Deep'e...Güzel yüreği için...

      Sil
  7. Dünya yı bilmem de blog aleminde bir deeptone günü şarttı sahi :)
    Canımız o bizim ya, en feymısımız, en popülerimiz. Severiz onu biz çok yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya için de Deep ve Deep gibiler şart :)

      Sil
  8. kim sevmez ki bu güzel yürekli insanı o bir kelime yazsa biz gene okuruz o yüreğinin gönlünün güzelliği hiç bitmesin iyi ki varsın Dünya Deeptone günün kutlu olsun güzel insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay fenalık geldi, kıskanmaya başladım ben Deep'i. Deeppppp :)))))

      Sil
  9. o kadar güzel yazmışsın ki ne kadar ince ve zarifsin. deepi tekrar kutlayayım buradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim, bir üstteki yorumumu okuyup tekrar gözden geçirsen diyorum, incelik zarafet gitti gidiyor :)

      Sil
    2. e olsun o kadarcık yaw :)

      Sil
  10. :) ayrıcaa, sen erenden gördün amaaa ben seni ilk ekibe uygun gördüm bana neee :)

    YanıtlaSil