28.02.2015

İŞTE ÖYLE.....



Son 2-3 gündür  çevremdeki insanlarla  konuşuyorum.
Konu öyle bir yere geliyor ki, kendimi akıl verirken buluyorum :))  Çok iddialı oldu değil mi ? Kendimi fikir beyan ederken  buluyorum ..
Aslında konular birbirinden farklı,  ama  benim söylediklerim üç aşağı, beş yukarı aynı şeyler..( Dün akşam üstü yaşlılar hakkında yaptığımız konuşma hariç  )
Beni en çok  şaşırtan şey iste, şu aralar, başkalarına söylediğim  bu sözlere  fazlasıyla  ihtiyaç duyuyor olmam.  Ama insanın ağzından çıkanı kulağının duyması farklı şey, duyduklarını yüreğine kabul ettirmesi farklı...
Önce kendimi dinlemem lazım..
Ne hissediyorum,?
Ne düşünüyorum,?
Bunların sebebi ne ?
Nasıl çözebilirim?
İnsan başkalarına yalan söyleyebilir ama kendine  asla..Kendini kandırmaya başladığı anda umutsuz vak'a haline dönüşmüş demektir. Teşhis doğru olmalı ki, tedavi işe yarasın...
Yalan söylemek  deyince,  dün çok sevdiğim  ve hayatıma yeni yeni giren bir arkadaşımla kahve içimi sohbet ettik.  Eyvallah şehrini anlattı bana.İlk defa duydum ve hoşuma gitti.  Allahın işine karışma, kulun işine karışma, asla yalan söyleme...Kısacık görünen , geniş kapsamlı düsturlar...
Bütün bunların dışında, hiç durmadan konuşasım var sevgili okuyucu.. Dereden tepeden, ipe sapa gelmez şeyler hakkında..
Ya da herkes sussun, sessizleşsin dünya...

4 yorum:

  1. Ne herkes susar nede bu dünya sessizleşir öyle bir hale geldik ki bırakın insanları anlamayı biz kendimizi bile anlamakta zorluk çekiyoruz artık dilerim iyi bir dünya yaşamak için biraz daha çaba göstermeyi başara biliriz ...selamlar sevgiler olsun ...:)

    YanıtlaSil
  2. O fikirler bana lazım cicim:)

    müsterih olunuz :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Günlük yazmak lazım diyeceğim yazıyı okuduktan sonra. Seneler öncesinin hatta günler öncesinin duygu ve düşünceleri ile bugünümüze nasıl yardımcı olduğumuzu görmek hayret verici olabiliyor.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Düşün ve konuş Telve...
    Susmak, konuşmaya ihtiyaç kalmadığı zamanlarda yapılır..
    Düşünmek ve konuşmak etrafındaki düşüncesizlikleri ortaya çıkartır...

    YanıtlaSil