4.02.2014

SEN GİDERKEN...



Yine bir pazar..
sıradan bir pazar..
ama güzel olmalı, farklı yaşanmalı
önce mükellef bir kahvaltı
sen peynir üzerine reçel damlat..
söz , dalga geçmek  yok
yüzün gülsün yeter ki.....
hani diyorum sinemaya mı gitsek...çok uzun zaman oldu birlikte film seyretmeyeli.
ya da istersen yürüyelim sahilde  elin elimde..
dur hemen söylenme...
bulurum, biraz fırsat ver, hoş geçecek bu gün yeter ki sen de iste..
gözün kapıda, hissediyorum..
çıkıp gitmek istiyorsun,
nefes almak,
yalnız kalmak
ve oraya buraya savrulmuş ruhunu toplamak istiyorsun..
kahve yapsam sana..
hani şöyle bol köpüklü, lokum da koysam yanına..
dereden tepeden konuşsak
sen gülsen, ben kızsam
yine eskisi gibi olsak...
sen anlattıkça ben heyecanlansam
dinledikçe sana daha da hayran olsam...
ve kıskansam seni tüm bildiklerinden
hiç ummadığın bir anda  , tam konuşmanın ortasında 
sımsıkı sarılsam boynuna...
yine hoşuna gider mi, güler misin kahkahayla...
ne çok severdim gülüşünü,,,
başkalarının dünyası güneş doğunca,
benim dünyam sen gülünce aydınlanırdı.....
bak işte yüzün asıldı..
yoksa canın mı sıkıldı..
ruhun daralıyor biliyorum
için içine sığmıyor
duvarlar üstüne geliyor..
sen etrafındaki duvarları yıktıkça,
aramızdaki mesafe büyüyor..
kaçıp kurtulmak istiyorsun
sevgim zincirlemiş seni bana, zincirlerini kırmak istiyorsun....
sevgili, sessizce git e mi ?
geri döneceğini zannedeyim
her zamanki gibi sor bana
"bir şey lazım mı sevdiceğim ?"
git...
ve ben severek gittiğini bileyim..
sakın çarpma arkandan kapıları
ama kapa, açık kalmasın
çığlıklarım kulağına ulaşmasın
alışırım
ağlasam da , sızlasam da alışırım
                 yokluğuna değil ama, gidişine alışırım
                 ben seni sensiz de yaşarım....

12.11.2012




10 yorum:

  1. Vayy bee neler yazdiriyor bi sevgi denen duygu:(

    YanıtlaSil
  2. En zor seçim bu Kahve Telvesi... Severken ayrılmak insanı bir mum gibi eritir ama sevilmemekten yine de iyidir. Çok beğendim hem de çok yüreğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Vaay be, yorumsuz. Aslında artık yorumlu da oldu. Yoksa olmadı mı? Olmak ya da olmamaksa bütün mesele bu değil miydi zaten? Her neyse, anlayınız işte sayın Telve, uğraştırmayınız beni. İstirham ediyorum..

    YanıtlaSil
  4. Etkileyici...
    içinde geçen peynir üzerine reçel damlatma işini ben de yapıyorum. peynirine göre değişir ama her peynir uyum sağlamaz. Güzel oluyor vallahi:)

    YanıtlaSil
  5. Sonu çok çok çok güzel
    :)
    Pazar'lar yalnızken karabasan, ailenle bir masal gibi :)

    YanıtlaSil
  6. haydaaa nereye kayboldun, sen de gitmedin dimi sakın...

    YanıtlaSil
  7. Ya ama bu çok fena bir şey. Yani birini kendinden önde tutmak. Zor öyle.
    Hayat dediğin geçip gidiyor, sen kendin için "ben" demezsen olmaz ki!!
    Yazın çok güzel çok duygulu o ayrı :)

    YanıtlaSil
  8. Hem yokluğuna alışılıyor hem gidişlere, sensiz yaşayamamlar yalan, aslında ne güzel söylemiş Nazım, yirminci yüzyılda en fazla bir yıl süren acılardan 21.yüzyıla geldik, aslında okkalı bir paragraf oturtmak istemiştim buraya ama vaktim yok.. :-(

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Hamiyet ..Keşke seçim yapmak zorunda kalmasa insan...

    Olup olmamak değil mesele Tansel, oldun da ne oldu sorusuna güzel bir cevap verebilmek.Ya da başkasının sorusuna iç açıcı cevap olabilmek..Biz bir birimizi uğraştırmayacaksak, kafasını karıştırmayacaksak ne işimiz var ki burada :))

    Bir hayal kur, tatlı lor üzerine böğürtlen reçeli damlatmayı dene derim. Bizim buralarda pek bi meşhur :) Hatta Tire'de yemekten sonra tatlı niyetine veriyorlar :)

    Bu arada kaybolmadım, aşırı yoğunluktan ara verdim mecburen :)

    Pe Hito, işte önce ben deyince aşk olmuyor o :)

    Vaktiniz olduğunda bekleriz Alex ..

    YanıtlaSil