2.01.2014

.......



Galiba her şeye iyi tarafından bakmayı yavaş yavaş öğreniyorum..
Mesela yalnızlık o kadar da kötü bir şey değilmiş..
Asla hayal kırıklığına uğramıyorsunuz.. Çünkü zaten beklentiniz olmuyor..
Düştüğünüz yerden kalkmak için birilerinin el uzatmasını beklemiyorsunuz.. Sizi motive edecek, ivme kazandıracak sözleri  kendi kendinize söyleyebiliyorsunuz ..
Geçecek...Geçecek....Bu kelimeyi defalarca tekrarlarken, inanmaya başlıyorsunuz, her türlü olumsuz şarta rağmen..
En önemlisi de, zayıf anınızı başkasına göstermiyorsunuz. Göstermediğiniz için de , kendinizi küçük düşmüş hissetmiyorsunuz...
Artık hedefim bu...Belki  zaman alacak, ama mutlaka mesafe kat edeceğim ...

7 yorum:

  1. "Yalnızlığım
    Yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin
    Yalnızlığım kanımsın canımsın
    Sen benim çaresizliğimsin

    Yalnızlığım
    Bugünüm yarınım
    Sen benim hüzünlerimsin
    Yalnızlığım
    Tek bilebildiğim sen benim
    Vazgeçilmezimsin"

    Zuhal Olcay'ın bir şarkısıdır bu ve ne güzel anlatır yalnızlığı..

    YanıtlaSil
  2. Ben de severim bu şarkıyı :)

    YanıtlaSil
  3. yalnızken sımsıkı sarılırsın ona evet dediğin gibi her şey kendinde biter ama hep yalnız kalacağın ne malum, çok da alıştırma kendini...

    YanıtlaSil
  4. İnsan kendini her zaman en kötüye alıştırmalı Bir Hayal Kur :)

    YanıtlaSil
  5. Laz bir piyango bileti almış, çekilişten sonra bakmış listeye, "Vay anasuni tek ragamla amordiyi gaçurdum" demiş.. En kötüsü bu, hayatta böyle, ya amortiyle avunuruz ya da vahlanırız, büyük ikramiye en fazla dört kişiye kısmet olur.. Fakat suç biraz da bizde, kaç kişi biletini kontrol ederken büyük ikramiyeden başlar, genelde önce amorti numaraları, kimse zaten inanmaz en mükemmel olanın kendine toslayacağına..

    YanıtlaSil
  6. Bu yazı bile mesafe kat ettiğini gösterir çünkü farkındalığın artmış canım.
    :)
    Ve mutlu yıllar.
    :)
    Yaa ayrıca yalnız değilsin ki ben varım :)

    YanıtlaSil
  7. İşte bu Pe Hito :))
    Teşekkür ederim, sana da mutlu yıllar...

    YanıtlaSil