7.12.2013

.........

Bir kadın, bir meseleye çok bozulur...
Ama o konuda tek bir laf etmeyip, imada bulunmayp,  başka saçma  sapan bir konuda kıyameti koparır..
Ve sonra erkek bakakalır..
Anlamıyordur..
Anlamıyorlardır..
Bu kadın milleti anlaşılmazdır...
.......
Peki kadın neden bozulduğu meselede konuşmaz da böyle bir saçmalığa meydan verir ?
Çünkü o konuda konuşmak, halihazırdaki durumdan daha saçma olacaktır..
Çünkü, o konudaki kırgınlığının ya da yapılan hatanın telafisi olmadığını bilir...
Güvenin..
Bir kadın öyle hissediyorsa gerçekten öyledir...


13 yorum:

  1. telve bak sana yemin ediyorum azıcık ayarım olsa...
    kadın neden susar diye bişiler yazmak isytiyodum bugün.

    ne yazacağım konusunda hiçbi fikrim yoktu...
    amma başlardık gerisi gelirdi.

    bi yarım saat fırsatım olsa yazacaktım.

    neden susuyosunuz abicimmmmm

    hahahaaa

    hiç hoş değil...
    kınıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. aslında kızgınlıkları kırgınlıkları sıcağı sıcağına o an söylemek sitemini o an ifade etmek daha yerinde olur diye düşünüyorum.. ama bazen de beklemek sakince başka bir zaman ifade etmek daha iyi olabilir.. erkekler kadınlar kadar ince düşünmediklerinden kolay kırabilip farkına da varmıyorar çoğu zaman tabii.

    YanıtlaSil
  3. Kızdığında değil, kırıldığı yerde susar kadın, genellikle söylemez kırıldığını. İlla karşısındakinin anlamış olmasını bekler.

    Boş yere bekler tabii. Adam anlayışlı olsa zaten öyle yapmıycaktı :)

    Yok yani, doğal halleri öyle. Belki biraz çalışmayla antenlerini açık tutabilirler. O kadar.
    Aslında doğrudan,hemen söylese kadın, kırılıp gücendiğini, hayal kırıklığına uğradığını, çok iyi olabilir,
    Ama onun da doğal hali böyle, onun da çalışması lazım konuya.
    yine de kadınlık hallerinden bu susma şeysi, doğrudan meselelere girince erkeksi bulunabilir yani, onu da düşünmek lazım :)

    YanıtlaSil
  4. sorun neyse onun üzerine konuşmak hem tarafları rahatlatır hemde zamanında çözüme ulaştırır.ertelemek dha da sorunu büyütür diye düşünüyorum.bu sefer yerli yersiz bi şekilde çıkar ortaya.çözülmesini bırak,anlamak bile zorlaşır o zaman...

    YanıtlaSil
  5. Bende susuyorum başka şeylerden kıyamet koparıyorum ama neden o an sinirimi atamadığım dan peki neden susuyorum çünkü konuşmayı denedim anlamıyor ondan peki neden hayatımda hala ve nasıl bir ömür benimle yaşayacağını hayal ediyor işte onu bende bilmiyorum ....

    YanıtlaSil
  6. Bazen konuşamıyorsun işte. Evren tüm gezegen onu yok etsin ve telafi edemeyeceği hataları bir daha yapmayacak duruma gelsin istiyorsun işte..

    YanıtlaSil
  7. Kırıldığında, yaralandığında asil kadın susar ve karşısındaki de asilse onun suskunluğundan binlerce şey anlar.

    YanıtlaSil
  8. aslında ben bu durumu çok iyi anlıyorum. Aslında genel olarak diğer erkekler de anlıyordur bence...

    YanıtlaSil
  9. Yazıda kadının sustuğu belirtilmese de; okuduğum kadarıyla arkadaşlar suskunluğun üzerine bina etmişler yorumlarını nedense.

    Kadın ve suskunluk?
    Allah Allah! Çok nadir şey. :)



    YanıtlaSil
  10. diyosun yani :) ah ahhh hepsinin senin ki gibi üstün düşündüğünü sanmıyor Kahve Telvesi... :)

    YanıtlaSil
  11. Of ama yaaa, ne zor kadın olmak. Bir şeye alın git başka bir şeyden sorun çıkar.
    :)
    Zor, cidden zor.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Absalom :)) Konu hakkında fikrin varsa, evet ne yazacağını bilememeni anlayışla karşılarım... Abicim, konuştuklarımızı anladınız da sanki, konuşmadıklarımızın hesabını mı soruyorsunuz :) Zaten size konuşsak olmuyor, sussak olmuyor.. Bu erkek milletine yaranılmaz diyor, kınamanızı aynen geri iade ediyorum :))

    Bir Hayal Kur, sanırım söylediklerin kişiye göre değişecek tutumlar.. Her iki yöntem de mantıklı..

    İşte tam da budur Narda.. İçimi okuyorsun sen benim :) Hele şu " adam anlayışlı olsa zaten yapmayacaktı" cümlen çerçevelenip duvara asılası :))

    Kelimelerle Dansa, genellikle olayın hemen ardından konuşmak pek işe yaramıyor. Zira taraflar genelde savunma halinde olup, öz eleştiri yapamıyorlar.. İşin bu boyutunu da düşünmek lazım..

    Pınarın Dünyası, bu samimi cümleleriniz çok hoş, güldürdünüz beni :))

    Nazan Yaman, evet ya, insanın aklından saniyelik de olsa geçiyor bazen böyle cümleler..

    Hamiyet, asalet hayatımızdan çıkalı çok oldu galiba...

    Cem, sen anlarsın biliyorum, ama hemcinslerini boşuna koruma derim, en azından hepsini.. Bak pişman olursun sonra..:)

    Zaten kadın susmaz ki Yolcu, mutlaka konuşur, şimdi olmazsa sonra, burada olmazsa orada... Ama içinde pek bişey bırakmaz..

    N!apalım be Serkan, idare edip gideceğiz demek ki.. İnsan anlaşılmak istiyor işte.. Ama doğru kişi tarafından anlaşılmak..

    Ya bi de doğru zamanı kolla, o zaman gelinceye kadar cümleleri biriktir ve sakla.. Cidden zor işimiz Pe Hito :))

    YanıtlaSil
  13. o yüzden yanlış yapmktan nedense hep kadınlar korkar.. anlayamadığım da budur işte tam olarak..

    YanıtlaSil