5.12.2013

BENİM 5 GERÇEĞİM MİM'İ..

Bu zormuş be Pe Hito . İnsanın kendisini anlatması .Aslında beni iyi tanıyan birine sormak lazım. Kimim ben ? Objektif olmaya çalışarak aklıma gelenleri yazıyorum..
1- Çok dağınık biriyim
     Öyle şeytan eniğini kaybetse bulamayacak cinsten değil tabi ki :) Hiç bir şey yerli yerinde olmaz. En önemli evrakları, kimlikleri, garanti belgelerini, faturaları... olmadık yere koyar, lazım olduğunda deli gibi ararım..

2- Kokulara karşı hassasım
Kötü kokuları sevmem ama  görecelidir tabi ki.. Başkasının dayanamadığı kokulara da bayılırım .. Mesela benzin, oje, yağlı boya gibi.. Sanırım potansiyel tinerciyim.. Henüz  keşfedilmemiş ama gelecek vaad eden ..

3- Yön duygum zayıftır..
Özellikle metroya bindiğimde ... Ne taraftan çıkmam lazım, hangi yönden gelene binmeliyim bir türlü kestiremem. Sanırım bu geliştirilecek bir şey değil, doğuştan..

4- Tipik ikizler burcuyum..
Burçlara ister inanın, ister inanmayın. Ben genel özelliklerini taşıdığımı düşünüyorum. Ama ikizlerin çift kişilikli olduğuna inanmıyorum. Bir sürü kişiliğimiz var bizim :) İşin ilginç tarafı,  biriyle tanışırken hangi ruh halindeysem, aynı mecrada yol alırım. O an keyfim yerindeyse,  espirili, melankoliksem kendi dünyasında bir kişilik  devam eder gider.. Bu durumdan ben şikayetçi değilim.. Millete de sormayalım, boşverin..

5-  Çok kötü bir sesim var ( mış )
Öyle diyorlar. Oysa ben sesime olan güvenimle  Banu Alkan'la bile boy ölçüşebilirim.. Ne derlerse desinler, kendi kendime mırıldanmayı severim..

Kendimi çok fazla övmeyi sevmediğim için bu kadar yeter diyorum :))
Mim için teşekkürler Pe Hito ...


13 yorum:

  1. Ne kadar samimi yorumlar bunlar böyle. Insanların genel psikolojisi bu yöndeymiş, "kendinle ilgili kötü şeyleri anlat" dediklerinde ard arda sıralarken, iyi şeyleri anlat dediklerinde susar kalırlarmış.
    :)
    Ben senin aksine çok çok düzenleyim, her şeyin bir yeri vardır.
    :)
    Potansiyel tinerciyim, cevabına çok güldüm ve kendi sesinle ilgili yorumuna.
    :)
    Teşekkür ediyorum yanıtladığın için.
    :))

    YanıtlaSil
  2. Genelin içinde olmak iyi mi kötü mü bilemedim..
    Bu yaşıma kadar düzenli olamamışım, bundan sonra zor...
    Banu Alkan'la düet yapasım geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;)
      Bu konuda genelin içinde olmak iyi değil sanırım ama ben de o geneldeyim.
      :)
      Iyi yanlarımızı da sıra sıra sermek gerek belki de! Ama itici olmaktan da korkuyor insan.
      :)
      Düet mi? O nereden çıktı.
      :)

      Sil
  3. Ahhhh tipik bensin Kahve Telvesi, şu burç olayı doğru mu ya. Bende de çok fazla kişilik belirtileri var. Yer yer komik yer yer melenkoliğim ve bunlar 5 er dakka arayla da olabiliyor. Ne bilim ikizler olmakla ne ilgisi var ki hiç anlamam. Yani şimdi koç olsam böyle olmayacak mıydım...

    YanıtlaSil
  4. Suç bende değil burcumda demek için uydurulmuş bi'şey o bence, inanma Serkan :)(nasıl çark ediyorum ama)
    Ben bu hallerimi seviyorum.. tekdüze olmaktan iyidir. hem insan kendisi kalabalık olunca yalnızlıktan da pek şikayet etmiyor ..

    YanıtlaSil
  5. Yön bulma sorunu..aaah aynı zayıflığımız var..Allaha hamdolsun ki eşim navigasyon gibidir özellikle ilk kez gittiğimiz şehirlerde aslında çölde ahi olsak bulabiliyor yönünü ..mim çok güzel canısı sevgiler sana ..

    YanıtlaSil
  6. blogunuz çok hoş gerçeken , yazılarınızı beğendim : )

    YanıtlaSil
  7. Oysa ben evimin yolunu bulduğuma şükreder haldeyim :)) benden de sana sevgiler Sevgiciğim..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Garip Adam :)

    YanıtlaSil
  9. niye kimse beni mimlemiyo ya ben de anne kuzusuyum ben de insan evladıyım:))

    madem öle ben de senin aracılığınla kamuoyuna duyuruyorum telve kıendim hakkındaki 5 şeyi...

    -agresifim

    -huysuzum

    -sağım solum belli değildir

    -agresifim

    -her görenin ayyyy bu oyuncak ayıcık ayyy bu pamuk helvaaaaa ayyyy yerim kızzzzzzz

    demesine rağmen...
    ki onlarda 3 gün sonra anlıyolar allam allam bu nedir diye...

    huysuzummmmmm.

    5 oldu mu?
    olmuş.

    oh rahatladım be:))

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle :)) bazen baş ağrıtıyorlar ama onları seviyorum :D

    YanıtlaSil
  11. Absalom :))) Sen mimi anlamamışsın. Bizim bilmediğimiz 5 yönünü anlatacaksın. Oysa biz ( en azından ben ) senin ne kadar agresif, huysuz
    ve sağı solu belli olmayan biri olduğunuz biliyoruz /m... Pamuk helva kısmına gelince, şekerden uzak durmak lazım ...
    Olmuyor böyle Absalom, işin kolayına kaçma ve blogunda doğru dürüst cevapla şu soruları..
    Ben kimseyi mimlemiyorum, çünkü genelde insanların hoşlanmadığına dair bir yargı oluşmuş bende.. Ama madem ki sen heveslisin, senin için baştan mim bile oluşturabilirim :))

    Serkan, zaten biz de sevmesek ......:))

    YanıtlaSil
  12. Ya Pe Hito, bizim kendimizde gördüğümüzü başkası görmüyorsa ne fena bi durum düşünsene..Bırak iticiliği, acınası hale düşmek de var ( Bknz: sesimle ilgili cümlelerim :))

    Düet... Süper olurdu. öyle deme :))

    YanıtlaSil