19.08.2013

GİTMEDİN AMA GELECEKSİN...

geleceksin biliyorum..
ama bunu derken , aslında gitmediğin gerçeğinin de üstünü örtmek istemiyorum..
yani aslında gitmedin ama yine de geleceksin.
nasıl ki bende kalan, benimle kalan,  bana kalan  ne varsa  , sen yokken hükümsüzdür.
senden eksilen, senden giden, senden  kopan, seni bırakan da seni hükümsüz kılar...
tıpkı sen olmadan, senden kalanların bana yetmemesi gibi..
ya da sensizliğin  beni   tüketmesi gibi...
yavaş yavaş yanan bir mum gibi..
ardında bıraktıklarınla asla gitmiş olamayacağın gibi..
tamamlanmak ve var olmak adına geri geleceğin gibi..

yokluğunda yalnızlığa esir oluyorum..
sen yanımdayken alabildiğine hür..

                            o halde gel ve bende hüküm sür..




4 yorum:

  1. Bazıları yanındayken de yoktur.

    YanıtlaSil
  2. tam vazgeçiyorken
    bir ses içimden
    dönecek diyorken
    hayalin tuttu elimden...

    Gülşen' i sevdiğim söylenemez ama Mustafa Sandal için yazdığı şarkının bu kısmı ne kadar da bizden değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Yolcu, onlar yanımızda da olmasın mümkünse...

    Cem, hayal olarak kalsınlar... Şu an inan hiç kimse ve hiç bir şey umurumda değil... (Bir sonraki yazımın etkisi)

    YanıtlaSil
  4. Gelmeyeceğini bile bile niye acı çeker ki insan,
    Şairinde dediği gibi "acıyla mı besleniyoruz" :(((((

    YanıtlaSil