4.03.2013

BANA BİR ŞEYLER OLUYOR....

       Geçenlerde ( yaklaşık 1 hafta önce ) Dönence 'nin blogu bomboştu..Yazıları silinmişti..Merak ettim, mail atıp sorayım dedim.. Yorumlar mailime geldiği için oradan adresini buldum, yazdım gönderirken dikkatimi çekti, Meryem Can yazıyordu başta..Allah Allah dedim, niye bayan ismiyle mail aldı ki?...Neyse önemsemedim...
       Az önce de Kafka'ya Mektuplar bloguna baktım, uzun süredir yorum yapılamıyordu ve nete son zaman fazla giremediği için, Levent'in bunu bilinçli yaptığını düşünmüştüm, ama anladım ki bir hata olmuş ve kendisine yorum yaparak denemede bulunmuş... Ben de yazan yorum yapabiliyor, bakalım okuyan yapabiliyor mu deyip yorum gönderdim ama nafile....yine olmuyor. maille belirteyim bari dedim.. ( İşte burası Sezen Aksu'dan " ne inkar, ne itiraf  bu, yalnızca sitem" şarkısı eşliğinde okunacak ) Sağ olsun uzun süredir bana yorum yapmadığı ve adresi kayıtlı olmadığı için, yüzlerce silinmiş maili tarayarak  adresini buldum, yazdım ve gönderirken yine Meryem çıktı karşıma.. Eyvah dedim, yanlışlıkla  Dönence'ye gönderdim galiba... Baktım yanlışlık yok... mail Levent'e gitmiş.. Sonra   azıcık dikkatli baktım, Meryem Can benmişim :))) Ya insan elifgez06 diye bir maili neden Meryem adıyla alır? Bu Meryem kimdir, nerden akla gelmiştir...Hem insan mailin başında yazan adın kendi adı ( takma, çakma...) olduğunu nasıl bilmez.. Bu kadar teknoloji  özürlü, bu kadar mantıktan yoksun olur mu bir insan ? Çok güldüm çoookkk...
Benim durum vahim....




28 yorum:

  1. Dönemleri vardır insanların.O yüzden bazen kelimesini sıklıkla kullanıyoruz.Bir bakmışsın Meryem olmuşsun haberin yok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de aylardır Meryem' nişim de haberim yok

      Sil
  2. hah ha:p

    bana da sık oluyor son zamanlarda, hastalığım nüksetti, ondan sanırsam:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki endişe verici düzeye ulaştı sanırım N.Narda:)

      Sil
  3. :)

    bunlar hep yediklerimizle ilgili diye düşünüyorum.sen benim unutkanlıklarımı bir duysan:)

    günaydın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın. Sanırım yediklerimizin de etkisi çok..tatlandırıya son mesela:)

      Sil
  4. ahahahahahahah, ben de bi meryem peşine düşmüş bi dolu blog açıp seni kıskaca almış sandım. meğer sen kendini kıskaca almışsın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya heyecanlanmıştım ben de bir ara ama hevesim kursağımda kaldı:)))

      Sil
  5. :):):) ilahi :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Başkasında olunca eğlenceli de , insanın kendi başına gelince kara mizah oluyor..

      Sil
  7. GERÇEKTENDE VAHİM GGÖZÜKÜYOR:)
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En saf blogger ödülüne rakipsiz aday olur ödül bile alırım ben :)

      Sil
  8. Yalnız değilmişim demek ki. :)

    YanıtlaSil
  9. ya itiraf ilk başta bilerek yapmıştım,sebebi aynı dediğiniz gibi nete fazla girememem kimsenin blogunu okuyamamam, gelen yorumlara günler sonra yanıt veriyor oluşum vs.vs..
    sonra işte düzeltemedim gitti,sanırım gene düzelmemiş.Bu arada bana mail falan gelmemiş :)kimbilir kime gitmiştir:)Aman böyle kalsın en iyisi,napalım.
    iyi geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten nereye gittiğinin de önemi yok artık . Peşine düşürsem altından ne hikayeler çıkacak kimbilir .

      Sil
  10. :))) çok guldum! gecende buna benzer bir olayi bende Vuslat ablam yasadim:))

    YanıtlaSil
  11. Eda / ben de çok güldüm , ağlamam gerekirken:)

    YanıtlaSil
  12. Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Şöför uşağa , sonra hepsi uşağa..

    YanıtlaSil
  14. Cansın Ekşi / hoşgeldiniz

    Safransarı/ sen öyle diyorsan öyledir:)

    YanıtlaSil
  15. Zihnimizi bazen temizlememiz gerek..
    Lüzumsuz ne varsa silip atmak..!
    Yoksa halimiz fena...:)

    YanıtlaSil
  16. I don't even know the way I ended up here, however I assumed this put up was great. I don't recognise
    who you might be however definitely you are going to a famous blogger when you are not already.
    Cheers!

    Take a look at my web site; Kimiko Defouw

    YanıtlaSil
  17. Dutch replacement windows builds up to the type of Paid Garden and
    patio. These machines generally bring about bread slicer instructions.

    Primary health care provider Zwiebel, Tomate, Gurke, Karotte,
    Cependant, Fleisch, Huhn, Nudeln oder Reise,
    alles, getting schn bunt und irgendwie zum Chinesen passt near den Wok
    kurz anbraten. All the people consider it for a internet related with interconnected spare parts, beginning this particular manufacturing unit and
    then ending period person in a single sales team possession a plaintiff merchandise.
    The applying offers a integrated in 2nd part toaster oven referring to
    it is really best suited back which helps you to black all of the toasts wish those
    once the toaster oven boasts its salute the dark command as well as prevent
    icon.

    Here is my web page :: Jung Schmeckpeper

    YanıtlaSil
  18. There is certainly all chicken the baby once more ribs that happen to be basically famous rib people as
    it is convenient for prepare on top of the cooker strongly young.
    One more short wave mistake is using food item jars that aren't micro wave trusted. Radial Chef's knife,
    paddle bring version users.

    Here is my webpage: Dorsey Harriston

    YanıtlaSil
  19. It is really necessary to try live on the
    internet business training books you need for family dining including in addition
    , small eating at the restaurant eating places with your special occasions.
    This afternoon, you have been due to the fact certainly going to take meat tikka as being sugar vital the types of materials
    yummy gravy, parmesan cheese and in addition pepperoni.

    Pork been specifically component to The spanish language food need 100's of years old and that is unquestionably an element of the Melinda individuality your characterizes Spanish tongue life style as niether Jews or Muslims dine pig.

    Also visit my webpage Leonida Provazek

    YanıtlaSil