25.01.2013

SUÇLUYU / M / Z


kandırmadım
ne seni, ne de kendimi
sadece bir çıkış aradım..
belki de 
ruhumuzun kıvrımlarındaki,
aklımızın karanlık köşelerindeki hezeyanlara
sonu gelmeyen sorulara
çıkmazlara
bir çıkış aradım
belki de işime geldi perdelemek
çıkış demek, üstünü örtmek..
oysa yüzleşmeliydim
çok önce.
çökmeden daha dibe...
sen biliyordun ..
su akamadı,  yolunu bulamadı..
ve ben bir avuç suda boğuldum..
şimdi sen kıyıdasın
kendince haklı ve masumsun..
ama kendine göre olmuyor işte doğrular...
ya sen de yüzleş kendinle
ya da  an olur  geçmiş bulur seni , yargılar..
artık ne kesilen cezanın hükmü var
ne da yaşanmış sayılanların...
kocaman bir yalan ,
 hem de  bizi içine alan..
ya kurtulalım bu saçma hezeyanlardan
ya da batalım
ama ne yaparsak yapalım
 aynı cezaya mahkum olalım...







6 yorum:

  1. nasıl kahvenin telvesi dibe çökerse suçluluk da öyledir. en dibe çöker. adil olmasını umduğumuz her şey gibi yüz üstü bırakır.

    iyi dileklerimle kahvenin telvesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adalet geç de olsa tecelli eder , ancak geç gelen adalet hakkaniyetle ne kadar örtüşür, o tartışılır..
      teşekkürler kumral adam :)

      Sil
  2. Sezen Aksu'dan ''masum değiliz'' parçasını dinlemeyi severim.. Yazını okuyunca aklıma geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezen her zaman doğru söyler...Masum değiliz hiç birimiz, ama uğraşmamız gereken kendimiz...Çünkü başkasını suçlu göstermek bizi temize çıkarmıyor...

      Sil
  3. Adalet mutlaka tecelli edecektir. Tüm benliğimle buna inanıyorum. Hangi güzel toprak olmadıki, hangi ceylan göz yere akmadıki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaletin tecellisinden şek ve şüphe duymuyoruz da, istiyoruz ki hemencecik olsun..

      Sil