3.12.2012

FAZLASIYLA SEVDİRDİN ZATEN KENDİNİ..



Bugünlerde gergin miyim biraz?
yoksa gergin  olmam konusundaki ön yargılarım mı böyle düşündürüyor?
tahammül gücüm zayıf ta , bir kaç olay arka arkaya gelince mi böyle oluyorum acaba?
ama normaldir..
tam 16 yıllık bir beraberliği bitirmeye çalışıyorum.
dile kolay
her anınızda yanınızda olmuş
üzülmüşsünüz ona koşmuşsunuz
sevinmişsiniz onunla paylaşmışsınız..
yalnız gecelerinizde  ona sığınmışsınız
tam 16 yıl
bu süre zarfında onu terk etmeyi düşündüm bir kaç kez , yalan değil..
denedim, ama geri döndüm
o hep sadık kaldı..
gün geçtikçe bana daha çok sarıldı..
artık kaçışı yok
bitmeli..
bitecek...
bu defa kesin bitecek..
yeter ki kahve içmeyeyim pek fazla..
bir de yemekten sonra gelmesin aklıma..
ortak arkadaşlarımızla da mesafe koydum mu araya,
gerisi kolay...




2 yorum:

  1. ben 1 yıl önce ayırdım yollarımı kendileriyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seneye bu vakitler, ben de böyle söyleyebilecek miyim acaba :)

      Sil