22.12.2012

BIRAKIN KENDİMLE KALAYIM...

bazı insanları anlayamıyorum
neden kendi iç savaşlarının faturasını dışarıya keserler ki
ve neden  kendi yaptıklarını kendileri hazmedemiyorken ,
hatta kendi kendilerini affedemiyorken
bunun hırçınlığını neden  sevenlerine yansıtırlar ki....
ne istediklerini bilmeyenler,
bilse de bunun için gayret göstermeyenler,
boşa giden gayretleri için suçlu arayanlar
önce kendinizle barışın
sonra bana yaklaşın.
cidden , bu günlerde sizi çekecek halim yok...
kimseye yük olmuyorum
kimsenin yükünü de istemiyorum....

3 yorum:

  1. Yapabiliyorsa aklına ,kalbine yük olanları çıkartabilmeli hayatından insan o zaman hafifliyor gerçekten tecrübeyle sabit.

    YanıtlaSil
  2. Taşımaya değerse,zaten kimseye yük olmaz..!
    Taşınmaya değer olanlar hayatın yükünü paylaşır zaten..

    YanıtlaSil
  3. inan bende çok yoruldum bu tarz insanlardan hatta kaçtıkça sen dahada bulaşıyorlar fazla iyi niyet yaramıyor bence biraz ters olmak lazım tabi yapabilene ben hala yapamadım:)

    YanıtlaSil