10.12.2012

AKŞAM SEFASI



Radyoda  şarkı dinliyorum..
"Sığındığım limannn,
sarıldığım yılannnnnn"
diyor... diyor da gerisini getiremiyorum.. Araya başka bir ses girip, "sayın sürücü, Bayraklı tünelinden geçmektesiniz....." derken, benim şarkı da gümbürtüye  gidiyor..
Çok iyi oldu diyorum. Ne alemi var limana sığınıp, yılana sarılmanın. İnsan kendi kendine sarılmasını da bilmeli bazen, her limana temkinli yaklaşmasını da...İşin yoksa sonra ağıtlar yak... Hem anlayamadığım, herkes sevgisiz, herkes boşlukta, herkes yorgun, herkesin koynunda bir yılan.. demek ki insan insanın kurdu değil, yılanı olmuş. A bak , bu söz hoşuma gitti :) hepimiz iyiyiz, hepimiz mağduruz...da  .. the others nerde acaba ??  ( bu filmi bi daha izlemeliyim )
Az önce ecel terleri dökmüşüm, ya kötü bir şey çıkarsa demişim, ya " telvecim 3 günlük ömrün kalmış " derlerse diye evham etmişim...
Bu gün dünyayı es geçebilirim yani.
Dünyayı da içindekileri de...
 Altındaki hesaplaşamadıklarımı da, üstünde salına salına gezinenleri de....
Keyifliyim  bu gün, hiç bir şeye aldırış edemem...
Ben iyiyim ya, gerisi teferruat şu an  :)

10 yorum:

  1. azıcık aşım, kaygısız başım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen...Hatta aslında resim yerine, Züğürt Ağanın , filmin sonundaki çiğ köfteleri sattıktan sonraki yürüyüş videosunu koysam tam olurdu :)

      Sil
  2. Şimdi anlıyorum... Sen hep tek tarafından bakmayı seviyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm ..Anlamadım desem Volkan ? Olaylara mı tek taraflı bakıyorum ?

      Sil
    2. Karşılıksız aşk gibi ya da acı yaşamadan olgunlaşılamayacağı gibi...

      Sil
    3. Hımmm her iki konuda da kesin bir yargım yok. Acı olgunlaştırıyor tamam da , insan ruhunda bir araz bırakıyor gibi..Zamanla ortaya çıkıyor bu. Acı ne kadar yoğun olursa, izi de o kadar derin oluyor.
      Aşkın karşılıklı olması güzel de, en son Leyla ile Mecnun'da görülmüş sanki...onun için en güzeli sevgi-saygı...

      Sil
  3. Gülümseyen bir resim bu. Güzel bir sonuç (haber de olabilir) almışsın galiba..:) Dünyanın altını da üstünü de es'lemişsin..!

    Haklısın,insan kendine sarılmasını bilmeli.
    Ne yılana ne de yalana..!
    Ama bazen kendinden kaçıp kendine sığınmasını da bilmeli..!



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir sonuç aldım.
      İnsanın kendine sığınması güzel de, kendinden kaçması biraz zor gibi.
      Kendinden kaçamıyor insan....

      Sil
  4. o tünele laf etme, son derece haysiyetli bir tüneldir o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haysiyetine karışmam ama çok dedikoducu olduğu kesin.. Tünele bir giriyorsun, kadın bir taraftan adam bir taraftan başlıyorlar söylenmeye...

      Sil